חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

האם כדאי לקנות הליכון מתקפל?

הליכון הוא עזר ניידות המשמש אנשים עם מוגבלויות כדי לעזור להם ללכת.  הוא מספק תמיכה לנכים, קשישים ואנשים עם בעיות ניידות. הליכון יכול להיות ממונע או לא.  ישנם שני סוגים של הליכונים: הליכון מתקפל והליכון ממונע. 

הליכונים ממונעים יכולים לשמש אנשים שאינם יכולים להשתמש בזרועותיהם או מתקשים לעמוד ממצב ישיבה. הליכון ממונע מופעל באמצעות סוללה וניתן לשליטה באמצעות ג'ויסטיק. ניתן להשתמש בו גם לאחסון דברים בסל של ההליכון המתקפל. 

סוג נוסף של הליכון הוא הליכון מתקפל. מדובר במכשיר ניידות המסייע לאנשים המתקשים בהליכה. זוהי חלופה לכסא גלגלים ומשמש אנשים הזקוקים לתמיכה בזמן הליכה אך אינם זקוקים לסיוע במשרה מלאה.

הליכונים מתקפלים יכולים לשמש אנשים שיש להם מספיק כוח לפלג הגוף העליון לדחוף את עצמם למעלה עם הידיים כאשר הם צריכים לקום מישיבה.

בקניית הליכון מתקפל לנכים חשוב לקחת בחשבון את הגורמים השונים

בחירת הליכון מתקפל היא משימה לא פשוטה. ישנם גורמים רבים שצריך לקחת בחשבון לפני קבלת החלטה. 

בבחירת הליכון לנכים יש לקחת בחשבון הרבה דברים. סוג ההליכון, החומר ממנו הוא עשוי ומשקל הפרט הם גורמים חשובים שיש לקחת בחשבון. המאפיינים העיקריים שכדאי לחפש בהליכון מתקפל הם רוחב המושב, גובה הידיות והגלגלים.

אנשים מסוימים עשויים לרצות לקנות הליכון מתקפל חדש, בעוד שאחרים עשויים לרצות ללכת עם יד שניה. כאשר קונים הליכון חדש, יש לקחת בחשבון כמה אתם מוכנים להוציא ומה הצרכים שלכם.

אין פתרון אחד שמתאים לכולם כשמדובר בקניית הליכון מתקפל, אבל יש כמה קווים מנחים שכדאי לזכור לפני שתחליטו סופית:

1) באיזה סוג שטח תלכו?

2) מה התקציב שלכם?

3) האם אתהם צריכים משהו קל משקל ונייד?

4) האם אתם צריכים משהו שיש בו בולם זעזועים?