חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כיצד לבחור דיטיילינג מקצועי לרכב שלך!

דיטיילינג לרכב הוא תהליך של ניקוי ותיקון רכב. פרט טיפוסי כולל שטיפה, שעווה ושאיבת אבק של פנים המכונית. לעתים קרובות מנקים את החלק החיצוני בכביסה אוטומטית כדי להסיר לכלוך, לכלוך ומזהמים אחרים. מטרת הדיטיילינג לרכב היא לגרום לרכב להיראות שוב כמו חדש!

דיטיילינג לרכב יכול להיעשות ביד או במכונה. ניתן לעשות זאת בבית או במוסך מקצועי. הדיטיילינג לרכב עשוי לכלול ליטוש, הברקה, שעווה או מריחת איטום כדי להגן על הצבע מפני קרני UV וכתמי מים.

הדיטיילינג לרכב מתבצע בדרך כלל על כלי רכב שכבר אינם בייצור מכיוון שקל יותר להחזיר אותם למצבם המקורי מבלי לדאוג לירידת ערך בערכם.

הגנה על עבודת הצבע של הרכב שלך עם השעווה והליטושים הטובים ביותר

דיטיילינג לרכב הוא תהליך של ניקוי, תיקון והגנה על עבודת הצבע של המכונית שלך.

התהליך מתחיל בשטיפת הרכב. מומחי דיטיילינג לרכב הרכב ישתמשו בשמפו על בסיס סבון כדי להיפטר מכל לכלוך או כתמים על פני השטח ולאחר מכן ישטפו אותו במים. לאחר מכן יייבשו את המכונית באמצעות יעל או חומר דומה.

השלב הבא הוא ליטוש וליטוש פנסים – זה המקום בו משתמשים בוואקס ולקים שונים כדי לוודא שהמשטח מבריק ונראה נהדר. הם גם ישתמשו בטיפולים אחרים כמו חסימת חימר כדי להסיר מזהמים מעבודת הצבע שאינם נראים לעין אך יכולים להשפיע לרעה על תוחלת החיים שלו בטווח הארוך.

לבסוף, הם ישימו איטום מגן בשם "שעווה" המסייע בהגנה מפני קרני UV, לכלוך ואבק.

מעוניינים לטפל ברכב שלכם? פוליש לרכב, דיטיילינג, ליטוש פנסים ועוד? אתם מוזמנים לאתר של טורבוווקס- שם תקבלו את כל המידע שאתם צריכים.