חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עו"ד רועי לייכטמן מהמומחים המובילים בתביעות סיעוד

עו"ד רועי לייכטמן הוא מהמומחים המובילים בישראל בתחום תביעות הסיעוד. עם ניסיון רב שנים בהובלת תיקים מורכבים בתחום זה, הוא רכש מוניטין יוקרתי כעורך דין מסור ובעל יכולות גבוהות. לייכטמן משמש כנציג משפטי עבור מבוטחים הזקוקים לסיוע בהגשת תביעה לקבלת גמלת סיעוד או להגנה על זכויותיהם במסגרת תביעה קיימת.

מהן תביעות סיעוד?

תביעות סיעוד הן הליכים משפטיים מורכבים שנועדו לאפשר למבוטחים לקבל גמלת סיעוד מהמוסד לביטוח לאומי. הגמלה מיועדת לסייע במימון טיפול וסיוע לאנשים הסובלים ממוגבלות תפקודית בפעולות היום-יום כתוצאה ממצב בריאותי או גיל מבוגר. ההליך כולל איסוף מסמכים רפואיים, עדויות וראיות, הגשת התביעה הרשמית וייצוג בפני ועדות רפואיות ובערכאות משפטיות שונות במקרה של ערעור. ריכוז התביעה על-ידי עורך דין מומחה בתחום זה הוא חיוני כדי להבטיח הגנה מלאה על זכויות המבוטח ולקבל את הסיוע הכספי והסיעודי הראוי.

הליך הגשת תביעות סיעוד

הליך הגשת תביעת סיעוד הוא לרוב ממושך וסבוך, דורש איסוף מסמכים רפואיים, עדויות ומלוא הפרטים הרלוונטיים. עו"ד לייכטמן מלווה את לקוחותיו בכל שלב ושלב, מההכנה הראשונית ועד לייצוג בערכאות השונות. הידע המשפטי הנרחב שלו בנוגע לחוקים ולתקנות הרלוונטיים מאפשר לו לנהל כל תיק באופן מקצועי ויסודי.

עו"ד רועי לייכטמן מומחה בתביעות סיעוד

עו"ד רועי לייכטמן מקפיד להכיר את סיפורו האישי של כל לקוח ולהתאים עבורו את האסטרטגיה המשפטית המתאימה ביותר. הוא מנוסה מאוד בניהול המשא ומתן מול המוסד לביטוח לאומי, בהצגת ראיות ונימוקים משכנעים בפני ועדות הערר ובייצוג לקוחותיו בבתי המשפט השונים. לייכטמן אינו חוסך מאמץ כדי להגן על זכויותיהם של המבוטחים ולסייע להם בקבלת גמלת הסיעוד להם הם זכאים.

מעבר לכישוריו המקצועיים, עו"ד לייכטמן מתייחס ללקוחותיו בדרך אנושית, קשובה ורגישה. הוא רואה חשיבות עליונה בכבוד האדם ובהענקת שירות אמין ומסור. יחד עם צוות המשרד המנוסה, הוא פועל בנחישות למען הבטחת זכויותיהם החוקיות של המבוטחים הזקוקים לסיוע סיעודי.