חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מה שאתם לא רואים היועץ כן רואה

אמנים רבים כמו מוזיקאים או ציירים לרוב לא יבקשו או ירצו לקבל ביקורת כנה מקולגה או אדם בתחומם, לרוב יעדיפו לשמוע את הביקורת מאדם שאין לו קרבה מקצועית לתחום והוא רק על תקן "צרכן" או מביע דעה חסר ידע מקצועי. התחביב הזה של להשמיע שיר חדש לאנשים שלא מבינים כלום במוזיקה או להראות יצירות אומנות לאנשים שלא מבינים כלום באומנות עורר אצל אמנים רבים את התחושה שזו האמת, כי קיים מימד שהם כאנשי מקצוע מפספסים בדרך לשלמות ומשתמשים בביקורת הזו כמקפצה. 

היועץ העסקי הוא בדיוק הביקורת שכל חברה ועסק צריכים. בעלי עסקים ומנכ"לים רבים בוחרים לוותר על ייעוץ חיצוני בטענה שהם מכירים את העסק שלהם הכי טוב ושזה יהיה בזבוז זמן וכסף לנסות להעזר בביקורת חיצונית. 

אבל ההפך הוא הנכון, האמנם היועץ הוא לא אדם חסר ידע מקצועי אבל הוא בהחלט הרבה פחות מעורב רגשית וכספית בעסק שלכם. היועץ קיים רק על מנת להניע עסקים מנקודה קיימת לנקודה משופרת.

ליועץ יש מה שלך אין

בניגוד לבעל עסק שאינו יודע באמת שקט היועץ החיצוני הוא דמות אחרת. ברוח הדברים היועץ תמיד ישמש "כמראה" ללקוחותיו, בשאננות היועץ יכניס קצת לחץ ותנועה לעסק, אבל במצב של עסק שתמיד בלחץ היועץ יביא איתו אווירת שלווה וירגיע את הרוחות. כאשר מחליטים לשכור שירות של יועץ כדאי מאוד לפנות למומחית בתחום רחל מנדי ולפגוש ביועצת שיש את היכולת להסתכל קצת יותר קדימה ולהבין לפי מחקרים ובדיקות שנעשו מראש שהמצב הולך להשתנות ולטובה. תהליך של ייעוץ עסקי הוא תהליך ארוך טווח והיועץ עובד בשיטה כזו שלאחר ביצוע כל הלמידה אודות העסק הוא יכול לבנות תוכנית לשנים קדימה ולוודא שהיא מתקדמת כראוי.

בשורה התחתונה יועץ עסקי הוא אדם שבא לתת לכם קונטרה ולשפוך אור איפה שאתם חלשים ואיפה שאתם נופלים, הוא זה שימליץ לנו תמיד את הכי טוב בשבילו.