חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מה ההבדל בין גדר אלומיניום לגדר עץ?

גדרות עץ קיימות כבר מאות שנים ועדיין פופולריות כיום, כי הן מחזיקות מעמד זמן רב יותר מגדרות אלומיניום ואינן דורשות תחזוקה או תחזוקה.

גדרות אלומיניום, לעומת זאת, זולות יותר מאלו מעץ אך יצטרכו תחזוקה תכופה יותר כדי להישאר במצב טוב.

גדרות עץ הן בחירה פופולרית עבור בעלי בתים רבים. הם מציעים מראה מסורתי שניתן להתאים אישית כך שיתאים לכל סגנון. הם גם מציעים את היתרון שהם זולים יחסית וקלים לתחזוקה, עם הטיפול הנכון.

גדרות אלומיניום יקרות יותר מגדרות עץ והן דורשות יותר תחזוקה. עם זאת, הם הרבה יותר חזקים, מה שאומר שהם יכולים להתנגד בקלות לאסונות טבע כמו הוריקנים ורעידות אדמה.

גדר אלומיניום תחזיק מעמד הרבה יותר מגדר עץ. זה גם פחות סביר להיפגע על ידי בעלי חיים, והיא קלה יותר.

גדרות עץ הן בדרך כלל זולות יותר מגדרות אלומיניום, אך הן אינן מחזיקות מעמד לאורך זמן ויש סיכוי גבוה יותר להיפגע מבעלי חיים.

גדרות עץ עשויות בדרך כלל מעץ, שהוא חומר טבעי. זה אומר שהם מתחדשים וברי קיימא. הם גם זולים יחסית להתקנה, כך שהם יכולים להיות אופציה משתלמת עבור בעלי בתים. גדרות עץ ניתן לצבוע או להכתים כדי לשפר את צבע העץ, או להשאיר ללא טיפול למזג אוויר טבעי לאורך זמן.

גדרות אלומיניום עשויות בדרך כלל ממתכת, שאינה חומר טבעי. משמעות הדבר היא שהם אינם מספקים יתרונות סביבתיים ואף עלולים להיות להם השפעות שליליות על הסביבה אם לא ממוחזרים כראוי. גדרות אלומיניום גם יקרות יותר מגדרות עץ מכיוון שהן דורשות יותר עבודת התקנה וחומרים כמו משטחי בטון ועמודים.

גדרות עץ יחזיקו מעמד זמן רב יותר מגדרות אלומיניום בגלל העמידות והמאפיינים הטבעיים שלהן.