חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כך פיזיותרפיסטית רצפת אגן יכולה לשדרג לכם את החיים

רצפת האגן היא אחת מקבוצות השרירים החשובות ביותר לתפקוד התקין שלנו. הרבה פעמים כאשר מדובר על איברים פנימיים, אין לנו כל מושג על מה מצבם ויכולת הפקוד שלהם, עד הרגע שבו היא משתבשת. במקרה של רצפת האגן, הרגע הזה יכול להיות מאוד קשה, מפתיע ומביך כיוון ששרירי רצפת האגן תפקידם לשלוט על הסוגרים שלנו. ברור מה עלול לקרות במידה ושליטה זו תאבד. לכן, חשוב להקדים תרופה למכה ולעשות מאמצים קבועים למנוע את היחלשותם של אותם שרירים. אחת הדרכים הכי נכונות לעשות זאת היא להיעזר בגורמי מקצוע מומחים כמו פיזיותרפיסטית רצפת אגן.

לפיזיותרפיסטית רצפת אגן יש שני קהלים עיקריים המגיעים אליה לטיפולים:

  • מבוגרים שסובלים מהיחלשות השרירים של רצפת האגן וסובלים מתופעות לוואי כמו בריחת שתן, כאבים ובעיות עיכול. אותם מבוגרים אמנם "איחרו את המועד", אך מוטב מאוחר מאשר אף פעם, והם מקבלים סדרות תרגילים פיזיותרפיים לשיפור החוזק והתפקוד של האזור.
  • צעירים בגילאי 20-30 שמבינים את החשיבות של פעילות המנע בכל הנושא של רצפת האגן ומקפידים להקנות לגוף אורח חיים בריא ופעיל, לרבות תרגילי פיזיותרפיה שמלמדת אותם פיזיותרפיסטית רצפת אגן.

למה כדאי להיפגש עם פיזיותרפיסטית רצפת אגן?

אמנם קל מאוד למצוא היום מידע באינטרנט שיסייע לכם להבין מה עליכם לעשות כדי לחזק את האזור ולשמור על תפקוד בריא שלו, אך כל גוף נותר בעינו והמידע שתקראו לאו דווקא יהיה המדויק עבורכם. מפגש עם פיזיותרפיסטית רצפת אגן יאפשר לכם לשמוע מידע מקצועי מדויק מגורם מהימן שלוקח את הנתונים שלכם בחשבון ומטפל בכם באופן אינדיבידואלי.

נוסף על כך, טיפולים אצל פיזיותרפיסטית רצפת אגן הם מפגשים בהם התרגול שלכם עובר בקרה, חידוד וגיוון. הפיזיותרפיסטית תבחן כיצד אתם מבצעים את התרגילים, תשפר את העבודה שלכם על ידי מתן הערות מדייקות ותאפשר  לכם להמשיך בתוכנית מסודרת של אימונים על פי סרגל המאמצים הנכון לכם.

המידע המקצועי הקיים אצל הפיזיותרפיסטית מאפשר לה להעניק לכם מגוון שונה של תרגילים כדי שלא תצטרכו להתקבע על סוג מסוים של תרגילים לכל אורך הדרך. הגיוון משמעותי מאוד כשמבקשים להתמיד ולכן זהו יצרון גדול.