חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

דברים שחשוב לדעת לקראת שאיבת שומן בבטן

כבר שנים ארוכות ששאיבת שומן בבטן נמצאת במעלה טבלת הניתוחים המבוקשים ביותר במדינת ישראל בפרט ובעולם בכלל. שאיבת שומן בבטן מהווה פתרון מעולה עבור כל אישה או גבר שמעוניינים להשיג מראה חיצוני חטוב ומעוצב, וכבר מיצו בצורה מוחלטת כל דרך אחרת הכוללת דיאטות אינטנסיביות, אימוני כושר קשוחים ועוד. אם גם אתם נמנים עם האנשים שמעוניינים בשאיבת שומן בבטן, טוב שהגעתם אלינו כדי לקבל קצת יותר מידע על הניתוח הזה.

שאיבת שומן בבטן – מצריך היערכות נפשית ופיזית כאחד

ניתוח שאיבת שומן בבטן הוא הליך כירורגי לכל דבר ועניין. המשמעות של זה היא שלא מדובר כאן על טיפול נקודתי וזהו, אלא על תהליך של ממש שכולל היערכות מוקדמת, פגישות, ייעוץ, תכנון וכן לאחר מעבר הניתוח בפועל התמודדות גם הליך החלמה.

לכן, שאיבת שומן בבטן היא עניין שיש לשקול בכובד ראש. אנשים רבים חושבים שהם מוכנים וערוכים אליו בלי שום בעיה, אך בפועל הם מגלים שנדרש מהם הרבה יותר ממה שהם ציפו. לכן, אם לשים את הדברים על השולחן מראש – מדובר על עניין שיצריך מכם מוכנות נפשית ופיזית מוחלטת.

איך באה לידי ביטוי ההיערכות לשאיבת שומן בבטן?

כחלק מההיערכות תתבקשו לצום במשך כ-6 שעות לפני הניתוח, כמו גם להימנע מעישון ומצריכת אלכוהול, לחדול מנטילת ויטמינים ותוספי מזון מבעוד מועד, וכן לבדוק את הסיכונים השונים הכרוכים בניתוח. כמובן שלכל אלו נלווים גם ייעוץ ופגישות עם הרופאים שיבצעו את הניתוח בפועל, על מנת להבין מהו הרקע הרפואי שלכם ומה הוא מאפשר או לא מאפשר לבצע במסגרת הניתוח.

אם אתם מעוניינים לקבלת שאיבת שומן בבטן ברמה הגבוהה ביותר, צרו קשר עם מרפאתו של ד"ר וולף עוד היום.